OK
شرکت سابیر

برگزاری کارگروه فنی و اجرایی در ایستگاه جهانشهر خط 2 قطارشهری کرج

به منظور نظارت مستقیم بر روند اجرایی پروژه خط 2 قطار شهری کرج، جلسه کارگروه فنی و اجرایی پروژه، این هفته در سالن مسافر ایستگاه جهانشهر برگزار شد.

به منظور نظارت مستقیم بر روند اجرایی پروژه خط 2 قطار شهری کرج، جلسه کارگروه فنی و اجرایی پروژه، این هفته در سالن مسافر ایستگاه جهانشهر برگزار شد. با توجه به اجرای آخرین مراحل عملیات نازک کاری در سالن مسافر ایستگاه جهانشهر، این فضای عمومی جهت برگزاری جلسه کارگروه فنی و اجرایی پروژه انتخاب شد و جلسه مذکور صبح روز دوشنبه 28 مهر ماه با حضور شهردار کلان شهر کرج، خلیلی اردکانی، عضو شورای اسلامی شهر کرج، معاونین حقوقی، املاک و مالی و اقتصادی شهرداری کرج، و مدیران پروژه در سالن مسافر ایستگاه جهانشهر برگزار شد.

در جلسه کارگروه فنی و اجرایی پس از ارایه گزارش جامع فعالیت ها و آخرین وضعیت پروژه، لزوم تحقق جریان نقدینگی مورد نیاز برای ماه های آینده به منظور راه اندازی اولویت اول مورد بحث و بررسی قرار گرفت و راه کارهای لازم ارایه گردید.

شرکت سابیر ( پیمانکار طرح و ساخت پروژه خط 2 قطار شهری کرج ) با وجود شرایط کرونا، طی ماه­های اخیر همچنان با گسترش عملیات اجرایی و با رعایت پروتکل های بهداشتی جهت حفظ سلامت کارکنان پروژه، اهداف اولویت اول راه اندازی را با جدیت دنبال می کند و با عبور از تنگناهای بسیار موفق شده این پروژه عمرانی و حیاتی کلان شهر کرج را به روزهای راه اندازی بیش از پیش نزدیک کند.




1399/07/29

Bookmark and Share   شماره خبر :3427 تعداد بازدید :2376

درج نظرات اخبار

نویسنده *
نظر *
کد ویژه
کد امنیتی
Captcha reload