OK
شرکت سابیر

مترو از اولویت های شورای ششم شهر کرج است.

اعضای شورای ششم شهر کرج، در بازدید از مرکز فرمان، پست برق بوستان جهان، ایستگاه چهارراه طالقانی، تونل و بخشی از مسیر خط 2، شرایط فعلی پروژه را بازدید کرده و ...

در بازدید اعضای شورای اسلامی شهر کرج از خط 2 قطار شهری مطرح شد:

مترو از اولویت های شورای ششم شهر کرج است.

اعضای شورای ششم شهر کرج، در بازدید از مرکز فرمان، پست برق بوستان جهان، ایستگاه چهارراه طالقانی، تونل و بخشی از مسیر خط 2، شرایط فعلی پروژه را بازدید کرده و در جریان آخرین وضعیت و موانع موجود تا رسیدن به بهره برداری از اولویت اول خط 2 قرار گرفتند .

در ادامه مهندس رستمی ، گزارشی از فعالیت های صورت گرفته و شرایط فعلی پروژه را ارایه نمود و اظهار داشت با وجود تغییرات در سطح مدیریت شهری، شرکت سابیر از حرکت نایستاده و اقدامات مهمی را در پروژه انجام داده است. ادامه عملیات نصب ریل سوم، عملیات نازک کاری در ایستگاه های اولویت اول، نصب تجهیزات، انجام تست در پست بوستان جهان و انتقال کابل از پست تا ایستگاه طالقانی، تامین تجهیزات آسانسور و پله های برقی و ...، از جمله اقداماتی بوده که طی هفته های اخیر در پروژه انجام شده است.

اعضای شورای ششم اسلامی شهر کرج نیز ضمن قدردانی از تلاش های صورت گرفته در پروژه خط 2 قطار شهری کرج، راه اندازی و افتتاح این ابرپروژه را از اولویت های اعضای شورا دانستند و اظهار امیدواری کردند با رفع موانع و تامین مالی، شورای ششم با حمایت شهردار کلان شهر کرج، این پروژه عظیم شهری را به سرانجام رسانده و به مردم شریف کرج تحویل نمایند.


1400/06/31

Bookmark and Share   شماره خبر :3661 تعداد بازدید :1887

درج نظرات اخبار

نویسنده *
نظر *
کد ویژه
کد امنیتی
Captcha reload